עצות התפירה של נגה פיינשטיין

עצות התפירה של נגה פיינשטיין – הרובריקה החדשה

המורים המקצועיים ביותר לתפירה חושפים את הטיפים המנצחים!

כדי לתפור כמו מקצוענים, בהחלט מומלץ ללמוד מהטובים ביותר! גם אם לא למדתם לתפור בקורס מקצועי או סדנה, אין סיבה לדאגה.

עבור כל צורך בעזרה נקודתית, כמו גם עצה קטנה שתעשה הבדל גדול- כאן בדיוק, תוכלו למצוא את מה שאתם מחפשים! כי אנחנו, במכונת תפירה, אספנו עבורכם טיפים מנצחים ממיטב המורים!

איך מכניסים מחט למכונה? מתי הגיע הזמן להחליף את המחט? ומה חשוב לנו לוודא לפני שאנחנו מתחילים לעבוד?

הכירו מקרוב את הסודות הקטנים של עולם התפירה, בעזרת הטיפים של נגה פינשטיין, מורה מקצועית המתמחה ביסודות התפירה:

איך מכניסים מחט למכונה? מתי הגיע הזמן להחליף את המחט? ומה חשוב לנו לוודא לפני שאנחנו מתחילים לעבוד? הכירו מקרוב את הסודות הקטנים של עולם התפירה, בעזרת הטיפים של נגה פינשטיין, מורה מקצועית המתמחה ביסודות התפירה:

הכנסת המחט למכונה

לחלק העליון של המחט, החלק שנכנס אל המכונה- צד שטוח וצד מעוגל. את המחט נכניס למכונה כשהצד המעוגל פונה אלינו, כיוון שמחט הפוכה עלולה לגרום לתפירה שאינה אחידה ולקריעת החוט. מוזמנים לראות כיצד נכניס מחט למכונה בצורה נכונה, בסרטון הבא:

התאמת המכונה לפני תחילת העבודה

כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, חשוב להתאים את המכונה לסוג הבד לפני תחילת העבודה. על מה נקפיד וכיצד נעשה זאת נכון? כל התשובות, לפניכם בסרטון:

איך נדע שהגיע הזמן להחליף מחט?

מדי פעם, מומלץ לבדוק את חוד המחט. אם ניגע בעדינות בחוד המחט ונרגיש שהוא מעט מחוספס- כנראה שהחוד התעקם והוא עלול למשוך את החוטים מהבד. מה עושים במקרה כזה? יש לנו תשובה

נגה פיינשטיין - מורה מקצועית לתפירה

נגה פיינשטיין היא מורה מקצועית לתפירה, עם התמחות בלימוד יסודות התפירה. לנגה, בוגרת לימודי תפירה ועיצוב ב'אורט', 26 שנות ניסיון בתחום- בהן תפרה בעצמה אין-ספור יצירות מרהיבות ואף לימדה נשים רבות את יסודות וסודות התפירה, בדרך מהנה, חוויתית ומקצועית.

 

עם ידי זהב וכישרון רב, חולקת נגה מהידע והניסיון המקצועי העשיר שצברה בעולם התפירה! נשים בכל בגילאים, מוזמנות ללמוד תפירה- גם ללא ניסיון קודם, בקורסים וסדנאות התפירה אותם מעבירה נגה בצפון ובמרכז הארץ.

 

הקורסים של נגה: קורס 'יסודות התפירה', ו'קורס תפירה למתחילות', הם חוויה נהדרת. כל משתתפת תזכה להנות מתחושת סיפוק שאין שני לה, הזדמנות לבטא יצירתיות וכמובן תרגול טכניקות יעיל ומעשי. לבוגרות הקורסים של נגה, ידע, ניסיון ומגוון כלים, אשר יאפשרו להן לתפור בעתיד, לגמרי בעצמן- כל מה שרק ירצו!

קורסים ומידע נוסף- נגה פיינשטיין

התפירה של נגה פיינשטיין,

טיפים נוספים העוסקים בתפירה, מכונת תפירה ואביזרים- ניתן למצוא בערוץ היוטיוב של נגה:

https://www.youtube.com/channel/UCrYjIJZsoQ_bylrRKh2hTDg

 

גם בעמוד האינסטגרם המקצועי של נגה, ניתן ללמוד רבות על עולם התפירה:

https://www.instagram.com/nogafeinstein/

 

באתר האינטרנט 'ידי זהב', מידע נוסף על הקורסים והסדנאות של נגה במרכז הארץ ובצפון:

https://yedayzahav.co.il/sewing-course/

כתיבת תגובה