ללמוד תפירה

טיפים לתפירה- בוא ללמוד תפירה עם אסתר רייז- לתפור חלום

המורים המקצועיים ביותר לתפירה חושפים את הטיפים המנצחים!

כדי להפוך את מכונת התפירה שלכם ל"חברה" הכי טובה שלכם, הצעד הראשון הוא כמובן להכיר אותה- ולפעמים, טיפ קטן, עצה, הדרכה או הדגמה, בהחלט יהפכו את ההכרות לנעימה!  

צוות מכונת תפירה, אסף עבורכם את הטיפים היעילים ביותר לתפירה! נעילה לתפר אוברלוק? סלילת הסליל או השחלת החוט? מוזמנים ללמוד מאסתר רייז, מנהלת בית ספר לתפירה ועיצוב 'לתפור חלום', איך בעצם עושים את זה:

הטיפים של אסתר

נעילה אידיאלית לתפר אוברלוק

כדי לנעול תפר אוברלוק ולהבטיח שלא יפרם, עם סיום התפר, מומלץ לעלות מעט על התפר ההתחלתי. לאחר מכן, נמצא את קצוות האוברלוק ונמשוך אותן- מדובר בשני חוטים אותם נמשוך עד הסוף, ממש עד הנקודה בה אין לאן למשוך יותר. ברגע שהחוט נתקע, תפר האוברלוק ננעל- ללא חשש שיפרם וללא צורך בקשירה! בסרטון הבא, דוגמא לנעילת תפר אוברלוק במכפלת של מכנס:

איך להשחיל חוט במכונת תפירה?

כל מכונת תפירה מושחלת מימין לשמאל. ישנן מכונות התפירה בהן מעמד החוט חיצוני ועומד בעוד למכונות אחרות, מעמד החוט פנימי ושוכב. במכונות עם מעמד חוט פנימי, מוציאים את המעצור, מניחים את החוט, סוגרים עם המעצור ומודאים שאכן לחוט יש מעט חופשיות, בעוד המעצור מוודא שהחוט אינו יחליק בזמן התפירה.

מימין לשמאל, מלפפים את החוט מאחורי הברזל ומובילים אותו עם המסילות כלפי מטה. לאחר מכן עולים עם החוט חזרה למעלה- מסביב לברזל העליון. כשנרד עם החוט בחזרה, נראה ברזל קטן נוסף, מעל המחט, בחלקה התחתון של מכונת התפירה ונשים את החוט מאחוריו. במכונות ללא משחיל אוטומטי נשחיל מקדימה לאחור, במכונות תעשייתיות- ההשחלה מתבצעת משמאל לימין.

השלב הבא: כיצד סוללים חוט בסליל?

 בתחתית המכונה- המקום לסליל, החוט התחתון. נפתח את החלק התחתון של המכונה, נניח את הסליל בתוך הבית, כשהחוט מגיע מצד שמאל לצד ימין. נרים את החוט כלפי מעלה, כך שהחוט התחתון והעליון יהיו מתחת לרגל באותו המקום. את החוט העליון נחזיק עם יד שמאל, בעוד יד ימין מסובבת את גלגל המכונה- והמחט יורדת ועולה. כשהמחט עולה, נמשוך מעט את החוט העליון כך שיאפשר לנו לראות את החוט התחתון. גם את החוט התחתון נמשוך ואז נניח את שני החוטים מתחת לרגל ונסגור את החלק התחתון של המכונה- אותו פתחנו בהתחלה.   

אם זה נשמע לכם מסובך, אנו שמחים לבשר לכם שההפך הוא הנכון- זה מאוד פשוט! עקבו אחרי הסרטון, בו טיפים רבים והדגמות ברורות- שיסייעו לכם לתפור:

אסתר רייז- תופרים את החלום שלכם עם 'לתפור חלום'

'לתפור חלום' בית הספר לתפירה ועיצוב בהנהלת אסתר רייז, מציע לימודי תפירה בכל התחומים! תפירת בגדים, בגדי ים, תיקים, עיצוב הבית וטקסטיל, לצד לימודי אומנות, עיצוב אופנה וסטיילינג לילדים ועוד! ב'לתפור חלום' שיעורים בקבוצות לכל הרמות ושיעורים פרטיים.

לאסתר רייז נסיון רב-שנים, כשרון ויצירתיות אין- סופית, אשר הופכים את הקורסים והלמידה בבית הספר לתפירה ועיצוב 'לתפור חלום', למהנים ומעשיים כאחד!  לצד לימודי תפירה למבוגרים, ב'לתפור חלום', הנמצא ברחובות, מגוון חוגים שנתיים לילדים מגיל 8 ומעלה.

קורסים ומידע נוסף- 'לתפור חלום' בהנהלת אסתר רייז

להדרכות תפירה נוספות ברמה גבוהה, מוזמנים לבקר בערוץ היוטיוב של 'לתפור חלום':

בעמוד האינסטגרם הצבעוני והמושקע של 'לתפור חלום' מידע שימושי על תפירה מכל הסוגים- ואף ניתן ליצור קשר עם 'לתפור חלום' בנוגע לקורסים מקצועיים בתפירה:

הטיפ שחיפשתם עדיין לא מופיע כאן?

השאירו תגובה או כתבו לנו כאן!  אנחנו עומדים לרשותכם ונשמח למצוא לכם את התשובה לכל שאלה. שלכם, צוות מכונת תפירה.

כתיבת תגובה