מכונת תפירה יד 2

מכונת תפירה יד 2 – איך לבחור נכון

אם את רוצה להתחיל ללמוד תפירה, את כמובן זקוקה למכונת תפירה. מכונת תפירה איכותית יכולה לעלות כמה אלפי שקלים בחנויות בארץ, ולא בטוח שלצורך ההתחלה תרצי להשקיע סכומים שכאלו.

אך האמת שלא חייבים לקנות מכונת תפירה חדשה, ניתן גם למצוא מכונות תפירה יד 2; מכונות אשר יכולות להתאים גם לתופרות מתחילות וגם לתופרות מנוסות. היום, בעזרת האינטרנט, מציאת מכונת תפירה משומשת היא משימה קלה מתמיד. לדוגמה הנה אתר yad2, יש לה הם מכונות תפירה יד שניה.

ניתן למצוא שפע של לוחות יד שנייה המציעים מוצרים שונים, ביניהם גם מכונות תפירה משומשות. הכנו רשימה מלאה של הפלטפורמות הפופולריות ביותר, רק תצטרך ללחוץ ותיכנס לאתר זה.

רשימת אתרים שמוכרים מכונת תפירה יד 2

  1. yad2.co.il – הלוח הגדול בישראל.
  2. ad.co.il – הינו אתר לוחות המתקדם בישראל.
  3. markovitch.co.il – חנות תפירה. 
  4. komo.co.il – ‫קומו – לוח קונים מוכרים.
  5. sovina.co.il – קמנמן המרכז הארצי למכונות תפירה.
  6. fogler.co.il – פוגלר מרכז מכונות תפירה | מכונות תפירה ביתיות ותעשייתיות.
  7.  koby-sm.co.il – קובי מכונות תפירה.
מכונת תפירה

רשימת קבוצות בפייסבוק שמוכרים יד שניה מכונת תפירה

כמו כן קיימת פעילות ענפה ברשתות החברתיות, ותמיד ניתן למצוא מכונת תפירה משומשת. לדוגמה בפייסבוק יש קבוצות ו-Marketplace.

קבוצות בפייסבוק:

  1. פורום תפירה הגדול בארץ ישראל 
  2. תפירה / מכונות תפירה / מכונת תפירה
  3. ❤️תפירה ועיצובים באהבה❤️
  4. תפירה לכולם הקבוצה הרשמית 💗
  5. פורום תפירת טקסטיל לתינוקות 🧸

מכונת תפירה יד שניה - בוחרים בחוכמה

אך בעוד קל למצוא אנשים אשר מעמידים למכירה את מכונת התפירה ישנה , במיוחד אחרי הקישורים שלנו, לא כל כך קל לבחור את המכונה הנכונה.

רכישה של מכונת תפירה משומשת יכולה לחסוך לך כסף, זאת בהנחה שתעשי את הבחירה הנכונה. על מנת ליהנות מחסכון אמתי, ולא לרכוש משהו המביא יותר כאב ראש מתועלת, יש לבחור את מכונת התפירה בקפידה. אז איך בוחרים יד 2 מכונת תפירה? להלן מדריך קצר שיעזור לך לבחור את מכונת התפירה.

מכונת תפירה יד 2 מדריך

האם בכלל כדאי לרכוש מכונת תפירה יד 2? אנו חיים בעולם שבו המוצרים הטכנולוגיים מתחדשים ללא הרף. לצערנו, בעולם המודרני, כאשר מוצר יוצא מהמפעל הוא מראש לא תוכנן להחזיק מעמד הרבה זמן. נראה שלצורך הורדת המחיר היצרנים וויתרו על האיכות, אך בטווח הארוך זה עולה לנו ביוקר. זה נכון באופן כללי לכל מוצר אשר נמכר היום בשוק, אך דווקא בשוק מכונות התפירה המצב מעט שונה. מסתבר שבענף מכונות התפירה לא השתנו הרבה דברים ועדיין ישנם יצרנים אשר יודעים לעשות את הדברים כפי שצריך.

גם במכונות התפירה המתקדמות ביותר, מכניזם הפעולה לא השתנה כבר שלושים שנה, והשינויים הם בעיקר בממשקי השליטה והעיצוב החיצוני. כך שבאמת ניתן להפיק תועלת ממכונת תפירה ישנה.

אם מכונת התפירה שייכת ליצרן מוכר ודגם שהוא עדיין על פס הייצור, כך תוכלי להיות בטוחה שבקלות תוכלי להשיג שירות וחלקי חילוף. לא ניתן להימנע מכך, גם מכונת התפירה הטובה ביותר זקוקה מידי פעם לתיקונים והחלפת חלקים. כאשר מדובר בדגמים ישנים שהפסיקו ליצרם, יתכן שתתקשי להשיג את חלקי החילוף הדרושים וכדאי לשקול היטב האם לרכוש את המכונה או לא.

כמובן שיש להעדיף יצרן מוכר אשר ניתן להשיג את חלקי החילוף עבורו. לכן מומלץ לבחור ביצרן ותיק ומוכר עם היסטוריה בתחום מכונות התפירה. למשל אלו יכולים להיות יצרני מכונות תפירה כמו ברנינה, זינגר, ברדר ואחרים. הפתרון המועדף הוא רכישת דגם אשר עדיין מיוצר. לא מומלץ לרכוש מכונת תפירה מיד שנייה כאשר מדובר בדגמים זולים של יצרנים לא ידועים

מכונה תפירה תכונות

בעת רכישת מכונת תפירה משומשת, בדיוק כמו בעת רכישת מכונת תפירה חדשה, יש לשים דגש על תכונות המכונה (פיצ’רים). השאלה שעלייך לשאול את עצמך היא מהם הפיצ’רים הדרושים עבורך. לאחר שהגדרת היטב את הצרכים שלך, תוכלי לחפש את מכונת התפירה המתאימה, המכונה שעונה על הצרכים שלך.

נכון שלא מובטח שתמצאי בשוק המשומשות את המכונה המתאימה לך כמו כפפה ליד, לכן מומלץ לחשוב על הפיצ’רים שמבחינתך הם החשובים וההכרחיים, ואת הפיצ’רים שאת מוכנה להתפשר עליהם. אל תדאגי לגבי הפונקציות הבסיסיות, כל מוכנות התפירה מבצעות אותן. אך במידה ואת זקוקה למכונת רקמה או קוילט, יש לחפש אחר מכונה המציעה את האפשרות הזו.

תכונות שכדאי לשים אליהם לב:

  1. .גודל של פלטפורמה זרוע (Throat size) – אם חשוב לך להשתמש במכונת התפירה לצורך ביצוע עבודות רקמה, יש להעדיף מכונת תפירה בעלת גרון ארוך. כך תוכלו לשחק עם הבד אחורה וקדימה. זוהי פונקציה חשובה גם למי שרוצה לבצע קילטינג.
  2. .לולאות אוטומטיות (חורי כפתור) – פונקציה זו מעניקה לך את היכולת להזיז את המחט ב 5 מצבים שונים, ולבצע תפרים דקורטיבים מסוגים שונים, כפי שנראה בחורי כפתורים ועיצובים שונים.
  3. הטענה קדמית – כדאי להעדיף מכונת תפירה עם טעינת סליל קדמית, כלומר מכונה שבה נרתיק הסליל ממוקם בחלק הקדמי של המכונה. האפשרות השנייה היא מכונת תפירה בעלת טעינה עליונה, אך מכונות אלו הן בדרך כלל פחות עמידות.

לנסות את המכונה

לא מומלץ לרכוש מכונות תפירה יד 2 מבלי לראות אותה ולנסות להפעילה. אם את תופרת בעלת ניסיון סביר להניח שתוכלי לעשות איזה ניסיון קטן ולהתרשם. אם את מרגישה שאינך מנוסה מספיק בשימוש במכונה, תוכלי לקחת חברה שיודעת לתפעל מכונת תפירה. 

חשוב שתעשי ניסיון על מנת לוודא שאין במכונה תקלות או שום דבר חריג שעשוי להפריע לפעולתה. בבואך לבחון את מכונת התפירה שימי לב קודם כל להתרשמות הכללית; אם המכונה נראית מוזנחת ומלאת אבק אז כנראה שלא הקפידו לשמור עלייה. לאחר מכן שימי לב שהיא אינה משמיעה רעשים חריגים בעת הפעולה, שאין בה סדקים, חלודה או כל פגם שיכול להפריע לתפקודה התקין של המכונה. פגמים שכאלו יכולים להעיד על מכונה במצב ירוד, חלודה היא בדרך כלל נורת אזהרה אדומה. 

עוד עצה חשובה, שאפשר ורצוי לעשות עוד לפני שמגיעים לבדוק את המכונה היא לבדוק מהו הדגם. אם תדעי מהו הדגם תוכלי בקלות לחפש עליו מידע באינטרנט. כך תוכלי ללמוד על היכולת והביצועים של מכונת התפירה ואפילו לראות חוות דעת כללית על הדגם. 

מכונת תפירה חדשה לעומת ישנה

ללא סופק מכונת תפירה חדשה יותר טובה ממכונת תפירה יד2, חוצ ממחיר בודאי.
אבל מה עם אני יגיד שאפשר לכנות מכונת תפירה זולה? כמו ב יד2?
כן, אצלנו אפשר לחזמין מכונות תפירה חדשות מחו"ל במחיר הכי טוב בארץ, וכמובן עם אחריות. אם אתם לא מאמינים תראו את התמונות האלה.

לסיכום הנושא אתן לכן המלצה אחת אחרונה.
בשוק ישנן מכונות מתקדמות ומשוכללות, אך לעתים הן מסובכות לתפעול. אם אין לך הרבה ניסיון בתפעול מכונת תפירה, כדאי להעדיף דגמים קלים לתפעול. הקושי בתפעול מכונה מורכבת עשוי לפגוע בחוויית התפירה שלך ולהוציא לך את החשק. מוטב לרכוש ניסיון עם מכונות תפירה קלות לתפעול, או לוודא שיש בסביבה מישהו שזמין לסייע.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

כתיבת תגובה