ערכת תפירה למתחילים – סט פרימיום עם 100 אביזרים ו-24 חוטי צבע מעורבים, לתיקוני תפירה חירום בבית, במשרד, בנסיעות, ערכות תפירה מיני למתחילים

54.00

ערכת תפירה למתחילים מכילה מכונת תפירה, מגוון אביזרים וחומרי גלם, מתאים למתחילים ולמומחים. כל מה שצריך לתפירה יש בסט זה!

קטגוריה:

תיאור

ערכת תפירה היא הכלי המושלם למי שמעוניין לתפור ביתי, משמעות המונח הוא קבוצת הפריטים הדרושים לפעולת תפירה. הערכה כוללת מכונת תפירה, אביזרים נלווים ובדים. כלי העזר כוללים מחטות, סכיני חתיכה, סרט מדידה, מספריים, מסמרים, מקלפים ועוד. המכונה עצמה מספקת מגוון רחב של תכונות, כולל מהירויות שונות, תפקודי תפירה וסוגי מגן. ערכות תפירה זמינות במגוון רחב של עיצובים וצבעים והן מושלמות לכל מי שמחפש להתחיל בתפירה או לשדרג את הציוד שלו.

  • ✅טפלו בתיקוני הבגדים שלכם היום! כפתור חסר כאן, קרע קטן שם, ולפתע החולצה האהובה עליכם, חצאית או זוג מכנסיים אינם ייצוגים. אבל לא עוד! הפכו עצמכם ליותר עצמאיים וטפלו בתיקונים קטנים בעצמכם עם סט תפירה קומפקטי, מצויד במלואו ופרקטי, בעיית חוט ומחט יכולה להיפתר כמעט מיד!
  • תהיו מוכנים – או פשוט יצירתיים! בין אם אתם רוצים ערכת תפירה באיכות גבוהה כדי לתקן את בובת הנמר של בנכם, או שאתם תופרים שפשוט אוהבים לייצר תוספות קטנות שיהפכו את הבגדים הישנים שלכם לאופנתיים שוב, ערכת התפירה והתיקון השלמה הזו היא הפתרון שלכם!
  • כל אביזר תפירה שתצטרכו במקום אחד! סלילי חוט, מחטי חרוזים, כפתורים, מספריים, סרט מדידה – כל מה שתרצו! ערכת התפירה הניידת שלנו כוללת את כל מה שתצטרכו לפעילויות התפירה שלכם, כולל אפילו עיפרון בד פרימיום! הכל ממוקם בצורה מסודרת בתוך כיסוי קנבס עם רוכסן! הרבה יותר טוב מלגרור תיבת תפירה סביב.
  • ✅ רעיון פנטסטי למתנה עבורכם ועבור מי שאתם אוהבים! זה יכול להיות יום ההולדת של אחותכם, מסיבת חנוכת הבית של העמיתים שלכם, יום האם או יום שם החבר הכי טוב שלכם, או אפילו חג המולד, לא משנה איזה אירוע, ערכת התפירה המעולה והמתחשבת הזו תהיה רעיון מושלם ושימושי למתנה שכל אחד יאהב לקבל!
  • ✅הזמינו עכשיו עם 0% סיכון! אנו בטוחים שזהו אחד מסדרות התפירה הטובות ביותר שהכסף שלכם יכול לקנות. אחרי הכל, אנו משתמשים בערכת תיקון חיונית זו בבית, במשרד ובמהלך טיולים בעצמנו! אם אתם לא מרוצים לחלוטין עם זה, אנחנו מכסים אתכם במדיניות החזר כספי מלא ומדהימה של 60 יום – למרות שאנחנו לא חושבים שתזדקקו לזה!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ערכת תפירה למתחילים – סט פרימיום עם 100 אביזרים ו-24 חוטי צבע מעורבים, לתיקוני תפירה חירום בבית, במשרד, בנסיעות, ערכות תפירה מיני למתחילים”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *