ערכת תפירה למתחילים, לסבתא, אמא, חברה ונוסעים: סדנת תפירה מושלמת עם מסרק, מחטים, מחבתות, חוט, ומידות

79.00

ערכת תפירה למתחילים: ערכת תפירה ניידת בגודל מיני עם אביזרים משודרגים. מכילה 16 מסרקי חוט ב-15 צבעים, וכלי תפירה נחוצים. עבודות תפירה, יצירה ידנית ותיקונים בסיסיים – הכל במקום אחד.

אביזרים איכותיים: תיק בד חזק, מחטות, כפתורים, מצמדי חוט פלסטיק ועוד. ערכת תפירה ניידת ונגיעה, מתאימה לנסיעות ותיקונים מהירים.

מתנה נפלאה: תשתמשו בה כמתנה לכל אדם שאוהב לתפור, לייצר, או ללמד אחרים. ערכת התפירה המושלמת לכל עונה.

קטגוריה:

תיאור

ערכת תפירה למתחילים: ערכת תפירה מוצרת עם אביזרי תפירה, ערכת תפירה ניידת בגודל מיני מכילה 16 מסרקי חוט (15 צבעים, 60 מטר למסרק) וכל הכלי הנחוצים לביצוע תיקונים בסיסיים בכל מה שאתם צריכים לתפירה ידנית ולעבודות אמנות.

אביזרי תפירה משודרגים: ערכת תפירה מגיעה עם תיק בד חזק, 12 סיכות משניים, 30 מחטות תפירה בגדלים שונים, 20 כפתורים חילופיים (שחורים ולבנים), מחטב, 2 מצמדי חוט פלסטיק, מדיד סרט, מנפצת תפירה, ו-2 סיכות בטיחות. כל אביזרי התפירה הללו הם עשויים מחומרים איכותיים, ומסרקי החוט משודרגים עשויים מ-PP ואינם נכנסים ונשברים בקלות.

ערכת תפירה ניידת, קטנה ומתאימה לנסיעות: גודלה המוגנזי עושה את הגישה הזו מוצלחת יותר לאחזור ולאחסן את כל דרישות התפירה. הגודל האידיאלי שלה מאפשר לה להחליף בתיק נסיעות, תיק עסקים, לארון המשרד או לרכב. תמיד תהיו מוכנים לכל חירום בתפירה ידנית או עבודת יד DIY.

מתנה יקרה: ערכת התיקונים הזו היא תיק הבית הקטן שלכם למתנות במהלך חג הפסחא, לנסיעות תדירות, לאמן אמני, לאמהות וסבאות, לנוסעים רגליים, לבנות בעריבה ועוד… תשתמשו בה ללמד את הילדים שלכם לעשות יצירות ידניות יפות, זה יהיה מעניין ביותר. ערכת התפירה הבסיסית הזו היא בהחלט משהו שאנשים אוהבים להשתמש בו לא חשוב איזה העונה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ערכת תפירה למתחילים, לסבתא, אמא, חברה ונוסעים: סדנת תפירה מושלמת עם מסרק, מחטים, מחבתות, חוט, ומידות”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים משודרגים