ללמוד תפירה עדי אבירי

בוא ללמוד תפירה עם עדי אבירי – טיפים לתפירה

המורים המקצועיים ביותר לתפירה חושפים את הטיפים המנצחים!

למידת הטכניקות לתפירה, תרגול וכמובן מוטיבציה, בהחלט ישיגו את התוצאות הרצויות- תפירה כפי שחלמתם. לעזרה והכוונה, טיפ או עצה, המגיעים ממורים ומדריכים לתפירה, פוטנציאל גדול לשיפור משמעותי. בדיוק בגלל זה, במכונת תפירה, אספנו עבורכם את הטיפים היעילים ביותר, של המורים והמדריכים המנוסים ביותר!

קו ישר או קטוע, תפירת פינות או תפירה מעוגלת- איך נתפור ישר בצורה מדויקת? מה הן השנתות וכיצד נשתמש בהן? בעזרת הטיפים של עדי אבירי, מדריכת תפירה המתמחה בטקסטיל לתינוקות – בוא ללמוד תפירה עם עדי אבירי

הטיפים של עדי

הקווים לצד הרגלית במכונת התפירה- למה הם משמשים?

 הקווים לצד הרגלית של מכונת התפירה נקראים שנתות- מגדירים את המרחק בין תפר לתפר ויכולים להופיע באינצ'ים או בסנטימטרים. בשנתות נשתמש כדי לשרטט תפרים לקישוט, תפר הכולל תוספת תפרים- כשקו הגזירה הוא בעצם קו השרטוט לפני הוספת התפרים ועוד. ברגע שתלמדו להשתמש בשנתות, תגלו כמה הן נוחות ומדויקות- בעיקר כקווים מנחים. בסרטון הבא, מפרטת עדי על השימוש בשנתות, חשיבותן, ואף מדגימה כמה פשוט וקל להיעזר בהן:

תפירה ישרה כמו מקצוענית אמיתית

כדי לתפור ישר ומקצועי, בין אם מדובר בקווים ישרים, קווים קטועים, תפירת פינות, או תפירה מעוגלת- כמו בתחומים רבים בחיים, המפתח הוא תרגול!

אז איך מתרגלים? מה הם העזרים הטובים ביותר לתרגול? על מה נסתכל במהלך התפירה עצמה? טעויות של מתחילים ומה נכון או לא נכון?

הדרכה מקצועית ויעילה במיוחד, ממתינה לכם כאן בסרטון

עדי אבירי- מדריכת קורסים וסדנאות תפירה

עדי אבירי, היא מדריכת קורסים וסדנאות תפירה בתחום הטקסטיל לתינוקות ובעלת המותג 'דורצ'ו. לעדי, תשוקה גדולה לעולם התפירה מאז ומעולם, ניסיון מקצועי, שפע של כישרון והתמחות ייחודית בתפירת מוצרי טקסטיל לתינוקות.

בקורסים והסדנאות אותם מעבירה עדי, ניתן ללמוד בהנאה את כל השיטות וטכניקות העבודה המקצועיות ביותר, להכיר היטב את מכונת התפירה וסוגי התפרים המגוונים וכמובן, להגשים את החלום- לתפור וליצור! הקורסים והסדנאות של עדי מיועדים לכולם, גם ללא ניסיון קודם כלל- ובכל מקום ובכל זמן, כל הסדנאות והקורסים דיגיטליים!

קורסים ומידע נוסף- עדי אבירי

טיפים נוספים והדרכות מושקעות ומפורטות, ממתינים לכם כבר עכשיו בערוץ היוטיוב של עדי אבירי:

בעמוד האינסטגרם המקצועי של עדי, סודות וטיפים לתפירה, שיהפכו כל תופרת, מחובבנית למקצועית :

באתר של עדי, תכירו את עדי ותמצאו מידע נוסף אודות הקורסים והסדנאות המגוונות, אותם היא מעבירה :

https://dorchustudio.ravpage.co.il/onlines

הטיפ שחיפשתם עדיין לא מופיע כאן?

השאירו תגובה או כתבו לנו כאן!  אנחנו עומדים לרשותכם ונשמח למצוא לכם את התשובה לכל שאלה. שלכם, צוות מכונת תפירה.

כתיבת תגובה