שמן לבן למכונת תפירה 30 מ"ל עם חץ ארוך במיוחד של 3.81 ס"מ ומברשת ראש כפולה

93.00

שדרגו את חוויית התפירה שלכם עם שמן למכונת תפירה. פורמולה ייחודית, חץ ארוך עם מברשת כפולה ובקבוק נוח לשימוש. שמן בצבע בהיר המשפר את ביצועי המכונה ואינו משאיר סימני צבע. עם ניחוח נטול ריח ויכולת פיזור מושלמת.

תיאור

שמן למכונת תפירה בנפח של 30 מיליליטר עם חץ ארוך במיוחד באורך 3.81 ס"מ ומברשת ראש כפולה. שמן קל למכונת תפירה המתאים לשימוש תעשייתי, בעל פורמולה ייחודית להשקיית חלקי התנעת המכונה.

​​ הצבע הבהיר של השמן הופך אותו לזמין במיוחד ליישומים בתחום הטקסטיל, פותר באופן מוחלט את התקיפות האיטיות והזמזומים במכונת התפירה שלך! מקל על שימוש במכונת התפירה והופך את התפירה לקלה ונעימה יותר.

​​ שמן בסיס פרפין טהור לא ישאיר ריח במכונה או בחומרי תפירה. השמן נזרם היטב ואינו דביק כמו נפט, ואינו מושך אבק. אידיאלי לשימוש ביישומים בהם יש יכולת ליצירת מגע עם חומר טקסטיל.

​​ בקבוק שמן לתפירה עם חומר רך ואיכותי מדורג רפואית בקירור LDPE הנוח לדחיקה. החץ הארוך באורך 3.81 ס"מ מניח כיוון דיוק מאולץ מנירוסטה בעל 18 מילימטרים, מאפשר יישום טיפה אחר טיפה של השמן.

​​ עדיין נמאס מקצפים ואבק על מכונת התפירה שלך? שותפת טובה לשמן למכונת התפירה, המברשת עוזרת לך לנקות את האזורים הדקים והקשים לגיש בקלות. יעניק לך אווירה נפלאה של תפירה!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שמן לבן למכונת תפירה 30 מ"ל עם חץ ארוך במיוחד של 3.81 ס"מ ומברשת ראש כפולה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים משודרגים