סט רגליות למכונת תפירה 32 יחידות Windman 32Pcs Sewing Machine Presser Feet Set

179.00

  • כל מה שאתם צריכים – הסט הזה כולל 32 רגליות למכונות תפירה הפופולריות ביותר המאפשרות לתפור קווים ישרים ומדויקים  להתקין רוכסנים ולהוסיף קישוטים המושכים את העין. הבנייה האיכותית ביותר שלהם מבטיחה עמידות לאורך זמן!

 

שאלות?


 צור קשר בוואטסאפ או למלא את הטופס

תיאור

היום אנו מציגים לכם את מערכת רגלי התפירה המובילה שתשדרג לכם את חוויית התפירה – מערכת רגלי התפירה 32 יחידות! עם עיצובן היצירתי והבהיר, המערכת הזו מתאימה לכל מכונת תפירה ומכילה את כל רגלי התפירה הפופולריים ביותר, מקבץ אותם לכם באופן מושלם.

32 יחידות + מתאם בונוס:
המערכת כוללת 32 יחידות מתקדמות ובונוס מתאם, הכוללות רגלי תפירה חיוניים לגיבוב, הכנסת רוכסן, תיקונים, חיבור קצה כמו רגל 1/4 אינץ', רגל חיבור קצה ורגל חיבור גליל. המתאם הנקבע בקלות מאפשר לכם להשתמש במערכת עם כל מכונת תפירה בתקן נמוך.

אחריות איכות:
המערכת עשויה ממתכת ופלסטיק איכותיים, והעיצוב המתקדם והבנייה האיכותית מבטיחים ביצועים ארוכים טווח. ההתקנה הקלה והמהירה מוסיפה לכם יעילות ועוזרת ליצור פרויקטים מתוחזקים ומתוחשבים בכל פעם.

תפעול פשוט ומדוייק:
התקנת הרגלי תפירה למכונת התפירה שלכם פשוטה ומהירה, תעזור לכם לשדרג כל פרויקט תפירה. הפעולה המהירה והחלקה הפשוטה יפשטו לכם את תהליך העבודה, והמדריך המצורף בצבע מעודד ילמד אתכם איך להפיק את המרב מכל רגל תפירה.

מידע נוסף

משקל 1 ק"ג

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט רגליות למכונת תפירה 32 יחידות Windman 32Pcs Sewing Machine Presser Feet Set”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *