שעוני מעורר דיגיטליים

7 שעוני מעורר דיגיטליים מצטיינים לשנת 2024

אם אתם משתמשים בטלפון בחדר השינה בלילה, הוא כנראה פוגע בשינה שלכם, אפילו אם אתם משתיקים ומעמעמים אותו. שעון מעורר דיגיטלי יכול להיות שדרוג בריא לחדר שינה נטול הסחות דעת, למרות שזה מרגיש כמו התקדמות טכנולוגית לאחור.

אנו ממליצים על 7 שעוני מעורר דיגיטליים לחדר שינה. הם לא בהירים מדי בלילה ויעירו אתכם בבוקר בצורה אמינה. בנוסף, שעון דיגיטלי שולחני יראה טוב על השידה שלכם.

כל ההמלצות הללו ניתנות להזמנה דרך אמזון, שימו לב כי חלק מהמוצרים זכאים למשלוח חינם.

שעון מעורר דיגיטלי בתקציב נמוך עם תצוגה גדולה

מתאים עבור: אלה המחפשים תצוגה דיגיטלית גדולה, רוצים להטעין מכשירים בלילה באמצעות USB, ולא מפריע להם דגם עם חיבור לחשמל.

למה הוא נהדר: אם אתם מחפשים שעון מעורר שעושה הרבה במחיר נמוך, שעון המעורר הדיגיטלי הקומפקטי Mesqool הוא גם שעון מעורר וגם תחנת טעינה USB. מה שבאמת בולט בדגם הזה, בהשוואה לשעונים אחרים שבדקנו: ה-Mesqool מגיע עם תצוגה דיגיטלית ענקית המשתרעת על פני כל החזית של השעון. למרות שאני קצר רואי, עם ראייה כמעט כמו חפרפרת, הצלחתי לקרוא את השעון הזה בבירור ממרחק – ללא משקפיים או עדשות מגע.

שעון דיגיטלי שולחני - פשוט שעון "חכם מספיק".

מתאים עבור: אנשים המחפשים פתרון כולל לשיפור איכות השינה, כולל מכונת רעש לבן ושעון מעורר משולב, עם אפשרות להתאים את התאורה והקול בהתאם לצרכים האישיים.

למה הוא נהדר: אם אתם מחפשים מכשיר שישדרג את חוויית השינה שלכם, Buffbee מכונת סאונד ושעון מעורר 2 ב-1 הוא הבחירה המושלמת. עם 18 צלילים מרגיעים לבחירה, כולל רעשים לבנים, צלילי מאוורר וצלילי טבע כמו אוקיינוס וגשם, תוכלו לחסום רעשים סביבתיים ולהירדם בקלות. השעון המעורר כולל 5 צלילי התעוררות אופציונליים להתעוררות עדינה ונעימה, כמו צפצוף, ציוץ ציפורים ופסנתר. התאורה הלילית המובנית מציעה 7 צבעים שונים ליצירת אווירה מרגיעה וידידותית לשינה.

שעון רדיו דיגיטלי מהודר לחדר שינה

שעון רדיו דיגיטלי מהודר לחדר שינה

מתאים עבור: אנשים שמאמינים בגישת המינימליזם של "פחות, אבל יותר טוב", ואנשים שאוהבים להירדם או להתעורר לצלילי מוסיקה ואווירת טבע.

למה הוא נהדר: שעון הרדיו הדיגיטלי המהודר לחדר שינה יכול לגרום לכם לחשוב שאתם מתעוררים בעצמכם כל בוקר, במקום להיות מעוררים בכוח מהמיטה. מבין כל השעונים שבדקנו, מבחר חמשת הצלילים האמביינטים של השעון הכי גרם לתחושה של קימה יחד עם הרמזים הטבעיים של הבוקר—קולות ציפורים, צלילים אמביינטים, פעמוני מקדש בבוקר. לאחר תשע דקות, השעון ממשיך עם צליל עדין יותר אך החלטי יותר של "לקום". (לאחר השימוש הראשון בשעון הרדיו הדיגיטלי המהודר, רשמתי שאני מרגיש כמו שהתעוררתי לבוקר שמנוהל על ידי טרנס מאליק, עם אווירה מהורהרת ורוגע.) ישנה אפשרות להגדיר אזעקות שונות לימים שונים בשבוע, כמו גם שפע של אזעקות שניתן להגדיר כתזכורות לאורך היום—לקום מדי פעם, להתעמל או לטייל עם הכלב, בין מטלות יומיומיות נוספות.

שעון מעורר מעץ של Oct17, שעון עץ LED דיגיטלי לשולחן

מתאים עבור: אלה שמעדיפים את המראה של עץ על פני פלסטיק ומעריכים עיצוב מודרני ולא מסובך, כמו גם לאלה שרוצים שעון מעורר שמציג את השעה, התאריך, הטמפרטורה והלחות במבט חטוף.

למה הוא נהדר: גוף העץ המשולש של שעון ה-Oct17 נראה הרבה יותר יפה ממה שניתן לצפות משעון בתקציב נמוך. למעשה, הוא אטרקטיבי יותר מהרבה שעונים יקרים יותר שבחנו. זהו גם השעון היחיד שמצאנו שהוא כמעט בלתי אפשרי להטיה. הדגם הזה הוא מאוד משתלם, אך לעומת התחושה הזולה של שעוני המעורר DreamSky ו-Capello, ה-Oct17 נראה יוקרתי. גימור העץ שלו מרגיש נהדר, ותצוגת ה-LED שלו נוצצת מתחת לשכבת העץ בצורה מרשימה.

ה-Oct17 מציג יותר מידע במבט חטוף מכל שעון אחר שאנו ממליצים עליו, ומראה את השעה והתאריך (לסירוגין) לצד הטמפרטורה ורמת הלחות – כל זאת ללא צורך בחיבור לאינטרנט. אם אתם מוטרדים מאור סביבתי הבוקע מהשעון שלכם, ה-Oct17 מציע שלוש רמות בהירות. זהו גם השעון היחיד שמצאנו שניתן לכבות את התצוגה לחלוטין לאחר 10 שניות. אבל כשאתם צריכים לדעת את השעה שוב, מחיאת כף או נגיעה על חזית השעון יפעילו אותו מחדש למשך 10 שניות.

אם אתם לא מתעוררים באותה שעה כל יום, זהו שעון המעורר הדיגיטלי בשבילכם: יש לו שלושה אזעקות נפרדות, כולל אחת שניתן להגדיר לדילוג על סופי שבוע (כדי לאפשר שינה נוספת).

חסרונות אך לא שוברי עסקה: ניווט בהגדרות מצב השעון והתאמת התכונות הוכיחו כלא אינטואיטיביים, ודורשים יותר לחיצות כפתור מאשר קומבינציית מהלכים ב-Street Fighter.

שעון מעורר אור שמש הטוב ביותר: Philips SmartSleep Wake-Up Light

שעון מעורר אור שמש הטוב ביותר Philips SmartSleep Wake-Up Light_

מתאים עבור: כל מי ששונא להתעורר כל בוקר עם אזעקה צורמת, ואנשים שמעדיפים להתעורר בהדרגה עם עלייה באור.

למה הוא נהדר: בחירה מובילה במדריך שלנו לשעוני זריחה, Philips SmartSleep Wake-Up Light HF3520 הוא עדיין שעון הזריחה האהוב עלינו למי ששונא להתעורר פתאום. במשך 30 דקות, כדור ה-LED המואר מייצר סימולציה משכנעת של זריחה או שקיעה. הוא מספק התעוררות עדינה ונעימה יותר מכל שעון אחר שאנו ממליצים עליו, וזהו השעון היחיד שבדקנו שיכול לעזור להרדים אותך בלילה. Wake-Up Light כולל גם יותר אפשרויות אזעקה מרוב השעונים שניסינו, עם חמישה צלילים טבעיים, יחד עם טיונר FM מובנה ואזעקת גיבוי. (עם זאת, הניווט במשטח המגע של השעון ובמערכת התפריטים האיקונית שלו אינו אינטואיטיבי במיוחד ולא תמיד מגיב.) ההגדרה האהובה עלינו הייתה שילוב של אור השמש המדומה יחד עם קולות ציפורים מצייצות שמחות.

גם מצאנו שאור השעון מספיק בהיר כדי לשמש כמנורת קריאה ראויה, מה שהופך את Wake-Up לשעון היחיד שאנו ממליצים עליו שיכול לעשות זאת. ברוחב של 8 אינץ', דגם זה תופס הרבה יותר מקום על השידה מאשר שעונים אחרים שבדקנו. אבל כשחושבים על ה-Wake-Up כשילוב של שעון מעורר ומנורת צד, זה מציג שימוש די יעיל במרח

שעון שולחני מעץ קלאסי: Lemnos Alarm Clock​

מתאים עבור: חובבי עיצוב, או כל מי שמחפש לוותר על הסמארטפון למען שעון מעורר קלאסי, פשוט, שקט לחלוטין וקל לשימוש.

למה הוא נהדר: אם אתם רוצים שעון מעורר אמין עם עיצוב אנלוגי נצחי שהוא שקט לחלוטין וקל לשימוש, ה-Lemnos Riki עונה על כל הדרישות הללו. שעון המעורר היחיד מבין הבחירות שלנו עם רקע של פרסי עיצוב, ה-Riki השקט והאלגנטי מעץ אשור עוצב על ידי המעצב היפני המודרניסטי ריקי ווטנאבה, שעבודותיו היו ידועות בפשטותן ובפונקציונליות שלהן. פני השעון הבולטים שלו כוללים ספרות בגובה חצי אינץ' וידיים גדולות לשעות ולדקות, כך שקל לקרוא את השעה—even in dim light and from a distance. הכפתור היחיד של השעון מאחד את פונקציות התאורה והנודניק (מעניק שינה נוספת במרווחים של ארבע דקות), ומצאנו אותו קל לשימוש אפילו בעיניים עצומות. כאשר לוחצים על הכפתור, השעון מאיר בדיוק מספיק כדי להפוך את פני השעון לקריאים (יתרון גדול למי מאיתנו שאוהבים להציץ בשעה לפני שמתעוררים באמת).

למרות שהוא נראה עגול לחלוטין, השעון כולל שקע עדין בבסיסו שמונע ממנו להתגלגל ולהזיז בעת נגיעה או מכה. ובגלל שהשעון פועל על סוללות (דורש רק סוללת AA אחת), אין כבלים לדאוג לגביהם. בנוסף לכפתור הנודניק שלו, ה-Riki הפשוט כולל שלושה פקדים בלבד: מתג הפעלה/כיבוי לאזעקה ושני כפתורים לסיבוב כדי להגדיר את השעה ואת האזעק

שעון מעורר חזק במיוחד עבור אנשים שישנים כבדים מבוגרים

מתאים עבור: אנשים שישנים כבדים, מבוגרים, בני נוער וילדים שמתקשים להתעורר בבוקר, ואנשים עם לקויי ראייה המחפשים שעון עם תצוגה גדולה וברורה.

למה הוא נהדר: שעון מעורר זה מתאפיין בעוצמת קול מתכווננת עד 105db עם 3 רמות, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אנשים שישנים כבדים ומבוגרים. הוא כולל אזעקות כפולות ומשך צלצול של 10 דקות, כך שתוכלו להיות בטוחים שתתעוררו בזמן. התצוגה הגדולה של ספרות לד מוארות בגודל 5 ס"מ מבטיחה שאפילו אנשים עם לקויי ראייה יוכלו לראות את השעה בקלות, עם אפשרות לבחור מתוך 4 רמות של בהירות מתכווננת לנראות אופטימלית.

בנוסף, השעון מציע תצוגת RGB דינמית ומנורת לילה עם 8 מסכים צבעוניים שונים ואור אווירה של 7 צבעים, מה שהופך אותו לאידיאלי לילדים ולבני נוער. השעון הזה מוסיף מגע מגניב וכיפי לכל קישוט שולחן עבודה, ויוצר חוויה נעימה ומודרנית בחדר השינה.

כעת כשאתם מכירים את מגוון שעוני המעורר הדיגיטליים המובילים בשוק, תוכלו לבחור את השעון המתאים ביותר לצרכים שלכם. בין אם אתם מחפשים שעון חזק במיוחד עבור אנשים שישנים כבדים מבוגרים, שעון דיגיטלי קלאסי מעץ או שעון אור שמש מתקדם, יש לנו את ההמלצות הטובות ביותר עבורכם.

מעבר לשעוני המעורר, אם אתם מחפשים פתרון מושלם לשתיית קפה, תה או כל משקה אחר בצורה שתשמור על חום או קור לאורך זמן, כדאי לכם לקרוא את התוכן המיוחד שלנו על כוס סטנלי (Stanley Tumbler). כוסות סטנלי מציעות עמידות גבוהה, עיצוב אלגנטי ויכולת שמירה על הטמפרטורה של המשקה במשך שעות רבות, כך שתוכלו ליהנות ממשקה חם או קר בכל זמן ובכל מקום.

כוסות סטנלי הן הבחירה האולטימטיבית לכל מי שמעריך איכות ונוחות, בין אם אתם בדרכים, במשרד או בבית. לחצו כאן כדי לקרוא את המאמר המלא על כוס סטנלי ולגלות מדוע כוסות אלו הפכו לבחירה המועדפת על רבים.

כתיבת תגובה