סדנת רקמה למתחילים

כישורים חדשים ותחביב מהנה תוך 4 שעות – סדנת רקמה למתחילים

הרקמה היא מלאכת יד, מתבצעת באמצעות חוט ומחט ומקשטת בדים בדרך עדינה ויפה. בעוד בתפירה, לרוב תכים נסתרים, כלומר, בעין נראים רק הבדים עצמם- כשמדובר ברקמה, זה בדיוק להפך, הרקמה שעל גבי הבדים היא זו המושכת את העין!

גודל, מתיחות ואחידות התכים, יעניקו לרקמה את יופיה הייחודי, כך בעצם, ישיגו התכים השונים את המטרות השונות ואת המראה האידיאלי, בהתאם לטכניקת הרקמה שנבחר.

רקמה עבודת יד היא קישוט מרהיב וייחודי, בעוד הפעולה עצמה- לרקום, היא מהנה ביותר, כך שבהחלט ניתן לראות ולהבין מדוע סדנאות רקמה תפסו תאוצה וזכו לפופולריות ברחבי העולם- ועכשיו גם בישראל.

רקמה מלאכת יד- אז והיום

הרקמה מופיעה לראשונה בתנ"ך, בספר שמות, פרק כ"ח פסוק לט: "וְשִׁבַּצְתָּ הַכְּתֹנֶת שֵׁשׁ, וְעָשִׂיתָ מִצְנֶפֶת שֵׁשׁ; וְאַבְנֵט תַּעֲשֶׂה, מַעֲשֵׂה רֹקֵם". מחקרים טוענים כי האדם הקדמון השתמש ברקמה לקישוט הבגדים אותם הכין לעצמו, בנוסף לממצאים ארכיאולוגיים אשר גילו רקמות עתיקות ברחבי העולם: בסין, הודו, אנגליה, מצרים ועוד.

שרידים רבים של רקמה עבודת יד מהמאה ה-18 ניתן לראות עד היום במוזיאונים רבים, בעוד התיעוד לרקמה כהליך למידה או רקמה כמלאכת יד אותה ביצעו בעיקר נשים- קיימים מהמאה ה-19, המאה ה-20 ואף המאה הנוכחית.

העידן הדיגיטלי והאינטרנט חשפו לעיני כל תחביבים רבים, הכתיבו טרנדים ואופנות- ולמזלנו, גם בימים אלה, זוכה הרקמה לזוהר והתהילה שלה. ברשתות החברתיות, ניתן לראות עבודות רקמה בכל הרמות, למצוא טיפים יעילים בכל הקשור לרקמה למתחילים וללמוד על סדנאות רקמה,  איך רוקמים, רקמה קלאסית או מודרנית ועוד! כאופייני לאינטרנט ואופייני לעולם הרקמה- השפע הרב, הצבעוניות, מגוון הטכניקות והסגנונות, מעוררים את החשק בקרב יותר ויותר אנשים- ללמוד לרקום!

אמנית הרקמה שכובשת את ישראל- הכירו את אנה בל

בעבודות הרקמה של האמנית אנה בל, התאהבתי מהרגע הראשון- ואני בטוח שזה יקרה גם לכם! הכישרון הרב והדמיון העשיר שלה היו שם כבר מההתחלה- אך לאורך השנים, כמו גם עם כל עבודת רקמה אותה היא יוצרת, אני נדהם כל פעם מחדש. השימוש במספר טכניקות במקביל, שילוב הצבעים והיצירתיות האין-סופית, מעניקים לרקמה חיים משלה, בה אני, כמו גם 2900 העוקבים של אנה בל באינסטגרם – instagram.com/sewingwave נהנים לחזות מדי יום.

האמנית המוכשרת החלה לרקום כשלמדה בבית הספר- ולא הפסיקה מאז. הרקמה, שהיתה עבור הילדה אנה בל כתחביב ופנאי בלבד, הפכה למקור פרנסתה ולתשוקה הגדולה של האמנית אנה בל בבגרותה. כיום, מתפרנסת אנה בל מרקמה במשרה מלאה- יצירה והכנת עבודות רקמה ומכירתם, כמו גם הדרכת סדנאות רקמה לכל הרמות.

אנה בל

בכל אחת מסדנאות הרקמה אותן מעבירה אנה בל, היא מספרת את סיפורה האישי המעורר השראה, מעבירה למשתתפי הסדנה את תשוקתה לרקמה, משרה אווירה נעימה ויוצרת עניין רב.

כמובן ולא פחות חשוב מכך- אנה בל מלמדת בייסודיות את הטכניקות השונות ומספקת את כל הכלים בעזרתן ניצור את היצירות שתמיד חלמנו לרקום. את הסדנאות מעבירה אנה בל בדרך חווייתית ומהנה, בקבוצות קטנות, עם ליווי ויחס אישי לכל משתתף.

רקמה עבודת יד, כל אחד יכול! סדנאות רקמה למתחילים

"איך עושים כזה? איך רוקמים?" אלה וודאי השאלות הראשונות שקופצות לראש כאשר מתבוננים ברקמה מלאכת יד.
"מעולם לא החזקתי חוט ומחט- האם גם אני אצליח לרקום?" כמו גם "אני מחפש תחביב חדש- האם רקמה תתאים גם אם אין לי ניסיון?" הן שאלות הנשאלות שוב ושוב בקרב המתעניינים החדשים והרבים בעולם הרקמה.

התשובה לכך פשוטה, גם אם תתקשו להאמין- כן, כל אחד יכול לרקום! סדנת רקמה למתחילים אותה מעבירה אנה בל- אף מבטיחה ומקיימת שתוך 4 שעות בלבד, תיצרו בעצמכם את יצירת הרקמה הראשונה שלכם.

הסדנה היא מפגש חברתי באווירה מיוחדת, במהלכו זוכים המשתתפים ליצור ביחד, לדבר, להתחבר אל עצמם ואל הקבוצה- ולהתחבר לראשונה או מחדש לעולם הרקמה, בעזרתה של מדריכה מנוסה. בסיום הסדנה, המשתתפים יקחו איתם את הפריט אותו רקמו בעצמם- צעצוע או תיק חדש, בהתאם לסדנה שנבחרה.

סדנת רקמה למתחילים - מידע נוסף

אני וצוות 'מכונת תפירה' ממליצים בחום על סדנת רקמה למתחילים עם אמנית הרקמה אנה בל. הסדנה מתקיימת בקבוצות קטנות של עד 6 משתתפים ובאווירה נהדרת. כחלק מהסדנה תקבלו את כל חומרי הגלם להם אתם זקוקים כדי לרקום- חוטים, מחטים, בדים וצעצוע או תיק לרקום עליו- אותו גם תקחו הביתה.

משך הסדנה הוא 4 שעות בלבד- ובסיומה, גם משתתפים ללא ניסיון כלל, ירכשו כישורים חדשים ואת טכניקות הבסיס ליצירת רקמה יפהפיה לגמרי בעצמם.

תה, קפה, עוגיות ומצב רוח מהמם הם חלק בלתי נפרד מכל סדנה- בנוסף לטכניקות והכישורים שתרכשו, בהחלט מדובר בחוויה ייחודית אותה תזכרו לאורך זמן.

סדנת למתחילים עם אנה בל מתאימה לצעירים וצעירות, מבוגרים ומבוגרות כאחד! מחיר הסדנה אטרקטיבי ונוח, גולשי האתר 'מכונת תפירה' מוזמנים להנות מ-10% הנחה נוספים.

בלעדי לגולשי האתר- 10% הנחה על סדנאות רקמה

ברגע שתדעו איך רוקמים ותתחילו לרקום בעצמכם- תגלו שלטפח ולשפר את הכישורים החדשים שלכם הם דברים אותם תוכלו לעשות בעצמכם ובעלות נמוכה ביותר ביחס לכישורים אחרים. בנוסף למחיר הנוח של סדנת רקמה למתחילים, אנו מזמינים אתכם להנות מ- 10% הנחה נוספים, בשימוש בקוד הקופון: MECHONATTFIRA בעת ההרשמה אל הסדנה!

סדנת רקמה למתחילים, היא פעילות נהדרת כמתנה- לחברים וחברות, זוגות, אבות ואמהות, בנים ובנות ועוד. אם תרצו להרכיב את קבוצת הרוקמים שלכם בעצמכם ולהנות מסדנת רקמה פרטית ומגבשת-ניתן לעשות זאת בתיאום מראש. הרשמה אל סדנאות רקמה, פרטים ומידע נוסף- תוכלו למצוא כאן. לרקום יפה ובהנאה כל אחד יכול- ואני מאחל לכם יצירה נעימה!

כתיבת תגובה