משטח לדוושה למכונת תפירה משטח נגד החלקה, עם 3 רקמות פנדה, פד דוושת מכונת תפירה, גדול ועבה במיוחד

67.00

משטח לדוושה למכונת תפירה עם 3 רקמות פנדה ופד דוושת, המסייע במניעת החלקה ומאפשר עבודה נוחה יותר. מתאים למכונות תפירה רבות ועמיד לשימוש תכופות. מגיע עם גודל גדול ועבה במיוחד.

תיאור

  • גודל המוצר】 אורך 33 ס"מ * רוחב 25 ס"מ * גובה 33 ס"מ, מכיוון שהשטיח גדול מספיק ועבה מספיק כדי להישאר במקום גם ללא קיבוע "רצועות וו ולולאה עם דבק".
  • 【רשימת חבילות】 שטיח נגד החלקה של דוושת רגל אחת, 3 רקמת פנדה, רצועת וו אחת עם דבק, סט 4 רצועות וו ולולאה עם דבק לרזרב (לרצפות חלקות יותר, 4 אלה יכולים לשמש כדי להדביק על הרצפה לאפקט תיקון מעולה).
  • 【שימוש רקמת פנדה מעודן ומקסים】 אנא הניחו את הרקמה על הבגדים, השתמשו במגהץ כדי לגהץ 3 שניות על הרקמה, אתם יכולים להדביק את הרקמה והבגדים בחוזקה יחד, אתם יכולים גם להשתמש במכונת התפירה כדי לתפור את הרקמה והבגדים.
  • 【היקף היישום】 שטיח הדוושה יכול להגן על הרצפה מפני שריטות, הוא מתאים לכל רצפה, כולל רצפת עץ, אריחים, שטיח וכו', מתאים גם לדוושות פסנתר.
  • 【הוראות חומר וניקוי】 השטיח עשוי מחומר גומי, שהוא לא רק נגד החלקה, אלא גם נוח מאוד לרגליים לדרוך עליו. אנא השתמשו בחומר ניקוי רך כדי לנקות, ניתן לשטוף ביד, לשטוף, לכבס במכונה זמינים, לשטוף נקי, אנא ייבשו בהקדם האפשרי. ניתן להשתמש בשטיח שוב ושוב.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משטח לדוושה למכונת תפירה משטח נגד החלקה, עם 3 רקמות פנדה, פד דוושת מכונת תפירה, גדול ועבה במיוחד”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *