מארז של 144 סלילי חוט Prewound תואמים למכונת רקמה אח/בייבילוק/ג'נום/אלנה/זמר, גודל A (24 צבעים)

69.00

מארז של 144 סלילי חוט מוקשח הוא מתנה מושלמת עבור חובבי התפירה והרקמה. המארז כולל סלילים בצבעים שונים ומגוונים, ומתאים למכונות תפירה שונות. סלילי החוט המוקשחים הם חזקים ועמידים, ומאפשרים תפירה חלקה ומדויקת.

קטגוריה:

תיאור

מארז של 144 סלילי חוט הוא מוצר מעולה עבור חובבי תפירה ורקמה. המארז כולל 144 סלילי חוט מוקשח עם צבעים שונים, ובכך מאפשר לך ליצור עיצובים מגוונים ויפים ללא הפסקה.

כל סליל חוט מוקשח מגיע מראש עם חוט תפירה איכותי, ולכן ניתן להשתמש בו מיידית ללא צורך לקשר ולפרוס את החוט. הסלילים מתאימים למכונות תפירה שונות ומצוידים בסמוך על האיכות הגבוהה של החוט.

סלילי החוט המוקשחים במארז הם חזקים ועמידים לאורך זמן, ולכן הם פשוטים לשימוש ולא נדרש תחזוקה יומיומית. המארז עשוי מחומרים איכותיים ונוח לנשיאה, ולכן ניתן לקחת אותו איתך לכל מקום בקלות.

מארז של 144 סלילי חוט מוקשח הוא מתנה מושלמת עבור חובבי התפירה והרקמה. המארז כולל צבעים שונים ומגוונים, ובכך מאפשר לך ליצור עיצובים מקוריים ומרהיבים. כל סליל חוט מוקשח מצויד בחוט תפירה איכותי, ולכן התפירה מתבצעת בצורה חלקה ומדויקת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מארז של 144 סלילי חוט Prewound תואמים למכונת רקמה אח/בייבילוק/ג'נום/אלנה/זמר, גודל A (24 צבעים)”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *