מכונת תפירה ידנית מומלצת לתיקון

169.00

מכונת תפירה ידנית מומלצת היא הכלי האידיאלי לתיקון ויצירת פריטים באופן ידני בקלות ובמיומנות.

תיאור

מכונת תפירה אוטומטית: היא תומכת ב-4 סוללות AA ובחיבור USB (לא כוללת סוללות או כבל טעינה). אפשר לבחור את האופציה המתאימה לך. פעולת השימוש מאוד פשוטה, לאחר התקנת הסוללות או החיבור למקור חשמל, אפשר פשוט ללחוץ על כפתור ההפעלה. לשים לב: מדובר במכונת תפירה מונחית, יש לקשור את החוטים בעצמך, אחרת החוט עשוי להתפשט.

נוחות בשימוש: מכונת תפירה ידנית מומלצת הזו פשוטה מאוד לשימוש. תחילה, יש להעביר את מכונת החריצה דרך החור במחט, לאחר מכן, להעביר את החוט דרך מכונת החריצה ולמשוך את המחט לאחור. ניתן לתפור עם קצה שטוח, והיא תפעל אוטומטית. מכונת התפירה הנשיאה מושלמת למתחילים וגם למקצוענים לתפור וליצור DIY בקלות. (לתשומת ליבך: עדיף לקרוא את המדריך לפני התחלת התפירה).

ניידות מרבית: המכונה משודרגת בטכנולוגיה חדשה, המעניקה הגברת הספק והפחתת רעש. היא פשוטה לשימוש, ניידת, קלה ועמידה. היא יותר נוחה, יותר כלכלית וחוסכת זמן יותר ממכונת תפירה רגילה.

מתאימה לכל חומר: היא מתאימה לבד, בגדים, סילק, ג'ינס, עור, ג'ינס, צמר, תיקוני שטרות, תיקוני חורים, אמנות בדים ועוד. היא מתאימה לכמעט כל סוגי הבדים בעלי עובי עד 1.8 מ"מ. ומה יותר, אפשר לתפור גם בזמן שאתה לובש את הבגדים שלך!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מכונת תפירה ידנית מומלצת לתיקון”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *