תפירה כובשת את הטיקטוק ישראלי

אוהבים לתפור? משתמשים בטיקטוק? בואו לגלות את הפוטנציאל!

הרשת החברתית החדשה והפופולרית- הטיקטוק, לא רק השתלטה על חיינו בסערה, היא אף "פלשה" אל רשתות חברתיות אחרות- ולא מעט סרטונים מגיעים מהטיקטוק, הישר אל הפיד באינסטגרם ובפייסבוק, או עולים שוב ושוב וזוכים לצפיות רבות גם ביוטיוב!

אם אתם תוהים, איך זה בעצם קשור לתפירה? אז אנחנו במכונת תפירה שמחים וגאים בעסקי התפירה הרבים ברחבי העולם, שהפכו את הטיקטוק ליותר מרשת חברתית מהנה להעביר בה את הזמן. 

אותו העסקים משתמשים בטיקטוק כמקום לשיתוף, חושפים ומפרסמים את היצירות שלהם ועבודתם בפני לקוחות חדשים.

מה זה טיקטוק?

הטיקטוק היא רשת חברתית, בה עיקר התוכן הוא סרטונים קצרים של כ-15 שניות. לעיתים קרובות, באותם הסרטונים שירים פופולריים, כמו גם לא מעט שרים שזכו לפופולריות בעקבות החשיפה בטיקטוק, דיאלוגים, ריקודים ועוד.

מה זה טיקטוק?

טיקטוק בדרך לעקוף את פייסבוק: חוגגת 3 מיליארד הורדות. הסרטונים אותם מעלים המשתמשים אל הטיקטוק, כפי שכבר ציינו, כובשים את האינטרנט גם מחוץ לאפליקציה- מה שהופך את חשיפתם למשמעותית עוד יותר. עם זאת, מדובר רק במדד ההורדות, בעוד שמספר המשתמשים של טיקטוק עדיין מפגר מאחור עם כ-800 מיליון משתמשים לעומת 2.8 מיליארד של פייסבוק.

הטיקטוק כיום, הינה רשת חברתית הידועה ביצירת טרנדים במגוון תחומים. טייצים מחטבים האהובים המכונים גם טייצים טיקטוק, החל דרכו ברשת החברתית, כמו גם לא מעט אתגרי ריקוד כמו Unlock It (Lock It) או Yah Trick Yah, שהקפיצו והרקידו מיליוני משתמשים ברחבי העולם.

Unlock it (lock it) tiktok challenge

@charlixcx

##duet with @addisonre ly queen ❤️

♬ Unlock it (Lock It) [Jeff Prior Mix] – Charli XCX

Yah Trick Yah

@kara.kassel00

yah trick yah!! ##yahtrickyah ##dance ##challange ##college ##girl

♬ original sound – kara k

מה הקשר בין תפירה לבין טיקטוק?

המשתמשים הרבים של טיקטוק, בהחלט מעלים אל הרשת המון תוכן! לצד אקטואליה, תרבות, אופנה, אינפורמציה, חומר למחשבה או סתם לצפייה מהנה, גם על כל הקשור בפנאי ותחביבים- וביניהם תפירה כמובן, טיקטוק לא דילגה. טיקטוקרים ומשתמשי טיקטוק רבים עם עניין בתחום, מעלים תכנים העוסקים בתפירה במגוון סוגים:

טיפים מגוונים– בין אם בהקשר של תפירה ואיך לתפור, כמו גם סטיילינג, לבוש ייחודי וטעם אישי- בשימוש בפריטים שונים אשר הינם עבודת תפירה.

סרטונים משעשעים הקשורים בתפירה– בשילוב שירים, Voiceover, ריקודים ועוד! ההומור בהחלט קיים ובשפע, בכל הרשתות החברתיות השונות.

@justcallmenoga

קניתי מכונת תפירה יש לי כל כך הרבה רעיונות משוגעים ואני לא יכולה לחכות להראות לכם!!! כל יום בסגר יעלה מייקאובר כזה תעקבו בשביל להישאר מעודכנים😊🎨💛

♬ i know im f d up but its sad lofi – LLusion

תהליך התפירה מתחילתו עד סופו– ב-15 שניות בלבד! לא רק שעבודות התפירה בהחלט מרהיבות, גם עריכת הסרטונים מרשימה, מפתיעה ובהחלט מעוררת השראה.

תפירה כדרך להתבטא בנושאים אחרים– טיקטוקרים רבים, אשר זכו לתגובות אוהדות יותר או פחות בעקבות ההתעסקות בתפירה, בהחלט מחוללים שינוי חשוב ומעלים בעזרת תפירה, נושאים מרתקים למחשבה ולדיון. תכנים רבים הקשורים לתפירה מתייחסים גם לגיל, אוריינטציה מינית, מגדר, גזע, דת ועוד.

עשה זאת בעצמך ומדריכים יעילים– תופתעו לגלות, שגם מהסרטונים הקצרים ביותר, ניתן ללמוד דברים חדשים- והכל לגמרי לבד, דרך המחשב או מהטלפון הנייד!

@judygaocouture

Kall me ✨ Kristina ✨ @kallmekris@artbyalexbischoff @rose.quartzbeauty

♬ Supermassive Black Hole – Muse

נשמע מהנה? אז זה הזמן להתחיל

הצעד הראשון, כדי לקדם את עסק התפירה שלכם בטיקטוק, הוא כמובן הורדת האפליקציה אל הטלפון הנייד, דרך ה- Google Play או ה- AppStore. לאחר מכן, כדי להשלים פערים ולהיכנס לעניינים, ניתן בקלות לחפש האשטאגס כמו גם את המשתמשים שאנו מכירים מרשת חברתית פופולרית אחרת- האינסטגרם.

הטיקטוק בהחלט נחשבת לאפליקציה ממכרת- וככל הנראה הסיבה לכך היא האלגוריתם עליו מבוססת האפליקציה והרשת החברתית כולה. ברגע שהטיקטוק תזהה את הסרטונים שאתם אוהבים, באופן אוטומטי היא תשדר לכם עוד ועוד סרטונים באותו הז'אנר.

כלומר, ברגע שטיקטוק תזהה שאתם חובבי תפירה- הסרטונים הפופולריים ביותר כבר יגיעו אליכם ללא מאמץ- ובהחלט תוכלו לשאוב מהם השראה, או להכיר דרכם חובבי תפירה גדולים- כמוכם וכמונו. רק זהירות, זה ממכר!

בשונה מאינסטגרם לדוגמא, הטיקטוק אינה חושפת רק תכנים של המשתמשים אחריהם אנו עוקבים, אלה מכל רחבי הפלטפורמה! הדבר מאפשר לכם לשאוב רעיונות ממקומות לא צפויים, כמו גם התוכן שלכם- ברגע שתעלו אותו כמובן, יגיע אל אותם המקומות שלא חלמתם שתגיעו אליהם.

הטיקטוקרים המובילים של עולם התפירה

אומרים שתמונה שווה אלף מילים- וככל הנראה, כיום ובמיוחד בטיקטוק, סרטון שווה אפילו יותר! לכן, ריכזנו עבורכם את הטיקטוקרים המובילים של עולם התפירה:

@jonnajoo

#sewingtiktok #sewingideas #sewinginspo #sewingprojects #diy #handmade #sew #sewing #sewingforbeginners #scandinavianfashion #seweasy#

♬ levitating cover by peter mcpoland – Peter McPoland

@vaed_va

Reply to @byateliercy DIY Fabric weights #sewinghacks

♬ original sound – elizzart

@aosewing.co

Some sewing tips and tricks!✨ ##sewingtiktok ##sewing ##sewingprojects ##sewingtips ##sewinghacks ##sewingroom ##smallbusinesscheck

♬ Be My Baby – The Ronettes

@officialhambly

Ruching for dummies (me) #fiveminutecrafts #diytips #sewingtips #tipsandtricks #5minutecrafts

♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod

@alphapatterns

DIY Diadema #tipscostura #tutorialcostura #tutorialesdecostura #coseramaquina #coserfacil #sewingtip #sewingtipsandtricks #coserpasoapaso

♬ Dance Monkey – KIDZ BOP Kids

עוד בבלוג של מכונת תפירה– הטיפים היעילים ביותר והעדכונים החמים ביותר, של עולם התפירה המופלא! מוזמנים לקרוא עוד, ממש כאן.

כתיבת תגובה